gratis verzending op alle producten

Tevredenheidsgarantie

Wij willen dat je tevreden bent met jouw aankoop bij Fashionshoponline.nl! Wij doen er alles aan om je als klant tevreden te krijgen en te houden. Het verbeteren van onze service is iets waar wij voortdurend aan werken. Is de aankoop niet zoals verwacht of wil je een andere maat? Geen probleem! Je kunt het artikel met de originele labels binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Ook een afgeprijsd artikel. Heb je het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag je de kleding wel eerst passen. Bij ruil- en retourservice lees je hoe je kunt ruilen of retourneren.




Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Wij verwerken jouw bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer mis gaan. Heb je een artikel ontvangen dat je niet hebt besteld? Neem contact op met onze klantenservice via info@fashionshoponline.nl. We zorgen dan dat je kosteloos het goede artikel ontvangt.

 



Hoe werkt de klachtenprocedure?

Heb je een klacht over onze service? Laat het ons schriftelijk weten per e-mail (info@fashionshoponline.nl) of per post (Fashionshoponline.nl, Reigerweg 4, 8263 BB Kampen). We onderzoeken jouw klacht en nemen binnen een week contact met je op. Onze klachtenregeling lees je in artikel 14 van de algemene voorwaarden. We werken volgens de klachtenregeling van de Stichting Webshop Keurmerk.

Zoeken

Winkelmand  

Uw winkelmand bevat geen producten.

Verzendk. € 0,00
Totaal € 0,00

Afrekenen